We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website.

Call 2ememain Customer Services Contact Phone Number & save in memory

2ememain Opening Times

Monday-Friday

Saturday

Sunday

De geschiedenis van 2dehands.be
In 1997 werd in Nederland de zoekertjessite als eerste advertentiesite opgericht, genaamd Tweedehands.nl. In 2001 is het uitgebreid naar de Belgische markt en is 2dehands.be eerst opgericht voor Vlaanderen. Later werden de Franse versie voor België (2ememain.be) en Frankrijk (AnnoncesdeFrance) uitgerold. De website zijn, op taal na, vrijwel identiek aan elkaar. Op de website is een heleboel informatie beschikbaar over het gebruik van de website, aangezien het bedrijf geen 2ememain telefoonnummer heeft opgezet om klanten te woord te staan. Sinds juli 2013 maken alle bovengenoemde sites onderdeel uit van de eBay Classified Groep.
De zoekertjessite
Op de zoekertjessite is het mogelijk om via de website of app te zoeken naar advertenties. Deze zoekertjes worden onderverdeeld in verschillende categorieën zoals Antiek & Art, Audio, Auto’s, Beauty & Gezondheid, Boeken & Strips, Business & Industrie, Fietsen, Hobby’s, Kinderen & Baby’s, Kleding & Accessoires en nog veel meer. Hiernaast is het mogelijk om zoekertjes te plaatsen op categorie, met gedetailleerde titels en een uitgebreide omschrijving. De aanbieder dient ten minste 1 foto toe te voegen aan het zoekertje. Voor hulp bij het plaatsen van of zoeken naar zoekertjes is online veel informatie te vinden, aangezien het niet mogelijk is om een 2ememain telefoonnummer te contacteren.
2ememain.be contacteren
De zoekertjessite heeft geen 2ememain telefoonnummer opgezet om hulp te bieden voor vragen en problemen. Hiervoor heeft het bedrijf als alternatief veel informatie op de website gezet. Ook is het mogelijk om via e-mail contact op te nemen met de klantendienst. Na het invullen van het contactformulier, presenteert de website eerst een aantal suggesties, voordat de klant de mogelijkheid ontvangt om de vraag alsnog door te sturen naar de klantendienst. Op de hulppagina kan de klant zelf ook naar antwoorden sturen. Aan de linkerkant van de webpagina, kan de klant kiezen uit de onderwerpen Vendre, Acheter et faire des offres, connexion et inscription, sécurité en 2ememain.be. Hieronder kan de klant kiezen uit populaire vragen die vaak worden gesteld. Deze hebben te maken met inlogproblemen, geblokkeerde accounts, zaken die met oplichting te maken hebben, weten met wie de klant zakendoet en het verwijderen van een geplaatste waardering op een profiel. Hiernaast kan de klant een trefwoord of zoekterm invullen in de zoekbalk.
Hiernaast is het mogelijk om 2dehands.be te bekijken op Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn en YouTube.
Social media en de pers
Als alternatief voor een 2ememain telefoonnummer, kan de klant via social media het bedrijf contacteren. Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn en YouTube; dit zijn de social mediakanalen waarop het bedrijf actief is. Door hen hier te volgen, blijft de klant ook op de hoogte van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen.
De pers kan Petra Baeck contacteren voor vragen en informatie op het 2ememain telefoonnummer 0495 77 25 38 of het e-mailadres [email protected] Dit nummer is alleen bedoeld voor contact over zaken die gerelateerd zijn aan de media, niet voor vragen over de website, diensten of producten. De pers kan ook de hoogte blijven van persberichten door zich bij te laten schrijven op de perslijst. Voor vragen of hulp over de website, kan de klant een e-mail sturen naar [email protected] Binnen 24 uur ontvangt de klant persoonlijk contact.

2ememain Customer Service exhausting you?

Share with us the experience of the 2ememain Australia Services (waiting times, courtesy, professionalism, etc.), the price of customer retention promotions & valuable tips for the benefit of all customers

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *