We provide a call connection. Please note that we are in no way affiliated with the companies or actual brand listed on this website.

Call 2dehands Customer Services Contact Phone Number & save in memory

2dehands Opening Times

Monday-Friday

Saturday

Sunday

De geschiedenis van 2dehands.be
2dehands.be is een zoekertjessite dat in 2001 in België werd opgericht. De Nederlandse versie werd al in 1997 opgericht en was de allereerste advertentiesite in Nederland. Om verder te groeien, hadden de oprichters meer geld nodig en besloten om het bedrijf TTY Internet Solutions op te richtten. Met het geld dat zij verdiende bij het bouwen van websites voor klanten, investeerde ze verder in Tweedehands.nl, waarna de Belgische versie ook opgezet kon worden. De eerste versie werd opgezet voor Vlaanderen, terwijl de Franstalige versie, 2ememain.be, en de Franstalige versie, AnnoncesdeFrance, later werd opgezet. De websites zijn gelijk aan elkaar, met als enige verschil de taal. Op de website is geen 2dehands telefoonnummer te vinden voor hulp, maar uitgebreide alternatieven worden op alle websites geboden. In juli 2013 nam de eBay Classified Groep de sites over.

Vraag en aanbod
Via de website of de app is het mogelijk om zoekertjes te plaatsen op de website van 2dehands.be. Een zoekertje dient met een goed gedetailleerde titel worden geplaatst, in de beste passende categorie en met een uitgebreide omschrijving. Het is mogelijk om de zoekertjes in zowel Nederlands als in het Frans te plaatsen. Minimaal 1 foto dient bij het zoekertje toegevoegd te worden. Is de klant op zoek naar zoekertjes, dan kan dit door trefwoorden in te voeren en door de zoekresultaten te verfijnen. Zo kan op categorie gezocht worden en is het mogelijk om op prijs, taal, afstand en provincie te selecteren. Aangezien er voor hulp geen 2dehands telefoonnummer beschikbaar is, is veel informatie hierover te vinden op de website zelf.

2dehands.be contacteren
2dehands.be heeft verschillende opties opgezet om contact op te nemen voor vragen en problemen. Er is geen 2dehands telefoonnummer opgezet, maar de klant kan een heleboel informatie vinden via de website. Op de hulppagina kan de klant een trefwoord of zoekterm invullen in de zoekbalk om de gewenste informatie te vinden. Kan de klant hier niet de benodigde informatie vinden, dan is het mogelijk om ‘Help’ te raadplegen. De onderwerpen waaruit de klant kan kiezen zijn Verkopen, Kopen en Bieden, Inlog & Registratie, Veiligheid en 2dehands.be. Daarnaast zijn 5 veelgestelde vragen beschikbaar gesteld waar de klant verder op zoek kan gaan naar het antwoord op vragen. Deze vragen gaan over inlogproblemen, geblokkeerde accounts, opgelicht door verkopers, weten met wie de klant zakendoet en een geplaatste waardering van een profiel verwijderen. Komt de klant niet verder, dan kan het e-mailformulier ingevuld worden. Allereerst worden eerst suggesties gegeven waarna de klant alsnog contact kan opnemen met een medewerker via e-mail. Hiernaast is het mogelijk om 2dehands.be te bekijken op Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn en YouTube.

Alternatieve manieren voor contact
Aangezien het niet mogelijk is om telefonisch contact op te nemen via een 2dehands telefoonnummer heeft de klant veel contactopties beschikbaar gesteld om de klant zo goed mogelijk te informeren. Zo zijn er blogs beschikbaar waar de klant informatie en ervaringen kan lezen.
De pers kan contact opnemen met Petra Baeck. Zij is alleen beschikbaar voor persvragen, niet voor bezoekersvragen! Het 2dehands telefoonnummer waarop Petra beschikbaar is, is 0495 77 25 38 of het e-mailadres [email protected] Verder kan de pers toegevoegd worden aan een perslijst en via e-mail op de hoogte blijven over persberichten. Voor hulp met de website kan de klant contact opnemen via het e-mailadres [email protected] De klant ontvangt binnen 24 uur een persoonlijk antwoord.

2dehands Customer Service exhausting you?

Share with us the experience of the 2dehands Australia Services (waiting times, courtesy, professionalism, etc.), the price of customer retention promotions & valuable tips for the benefit of all customers

1 Comment

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *