Zen Telefoonnummer

Zen Telefoonnummer

+91 44 4558 0030

De oprichting van Zen
Zen is in 1995 opgericht en de zetel van het hoofdkantoor staat in Rochdale in het Verenigd Koninkrijk. Het is een Internet Service Provider dat sinds 1995 is uitgegroeid van 2 werknemers tot 413 in 2012. Het bedrijf heeft tegenwoordig meer dan 77.000 klanten die gebruik maken van de broadband. Klanten kunnen voor hulp en support contact opnemen met de klantendienst op het Zen telefoonnummer. In 2006 heeft het bedrijf verschillende prijzen gewonnen voor zijn diensten

De 6 belangrijkste producten van Zen
Zen richt zich vooral op 6 gebieden: Broadband (Fiber, ADSL, SDSL en DSL hardware), beveiligingsdiensten (UTM firewalls, filteren van internetinhoud), registratie van domeinnamen (datacentrum, shared hosting, dedicated server hosting, managed hosting, domeinnamen, colocatie en cloud hosting), huurlijnen (EFM, toegang, Ethernet en Privé WAN), weboplossingen (website ontwerp, content management, ecommerce websites, Intranet, SEO, emailmarketing en social media marketing) en spraak (telefoondiensten, SIP trunking, VOIP en ISDN30). Via het Zen telefoonnummer kunnen klanten hier meer uitgebreide informatie over ontvangen.

Zen telefoonnummer
Het kantoor van Zen is gevestigd in Sandbrook Park, Sandbrook Way, Rochdale, 0L11 1RY. Het Zen telefoonnummer is 01706 902000. Voor media gerelateerde vragen kan het Zen telefoonnummer 01706 902002 worden gecontacteerd. Neemt de klant liever contact op via e-mail, dan kan dit op het e-mailadres [email protected] De live chat is beschikbaar van 10.00 tot 16.00 uur van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Voor de technische dienst kan het telefoonnummer 01706 902001 gedraaid worden op werkdagen van 08.00 tot 08.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.00 uur. Om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws kan de klant het bedrijf volgen op Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en hun eigen community en forums.

Help & Support
Op de Help & Supportpagina staat een overzicht van meerdere telefoonnummers die te bereiken zijn voor particulieren en kleine bedrijven of grote en middelgrote bedrijven die de klantendienst, technische support of factureringsafdeling nodig hebben. Verder wordt er de optie gegeven om zelf online op te zoeken hoe problemen opgelost of vragen beantwoord worden. In de ‘Knowledge Base’ heeft de klant nog meer mogelijkheden om zelf op zoek te gaan naar een oplossing of antwoord. Dit kan door een trefwoord in te voeren in de zoekbalk of een onderwerp te selecteren. In de Support Forum kan de klant vragen stellen en beantwoorden van andere Zen-gebruikers. Lukt het de klant niet om het antwoord hier te vinden, dan kan hij/zij contact opnemen met het Zen telefoonnummer. Eerst dient de klant te controleren of er op de website wordt aangegeven dat er nieuwe alerts zijn of storingen. Ten slotte is het hier mogelijk om de inloggegevens te herstellen en om via een online contactformulier technische support aan te vragen.

Rate Zen Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *