Verizon Telefoonnummer

Verizon Telefoonnummer

1-800-554-3900

De geschiedenis van Verizon
Het telecommunicatiebedrijf Verizon is in het jaar 2000 opgericht en mag zich sinds 2014 het grootste telecommunicatiebedrijf in de Verenigde Staten noemen. In 1997 fuseerde Bell Atlantic met NYNEX en in 2000 nam het GTE over. Hierna transformeerde de naam in Verizon Communications, wat een bewuste samenstelling is van ‘vertias’ (wat in het Latijn ‘zekerheid en betrouwbaarheid betekent’) en ‘horizon’. Verizon Communications nam in 2005 MCI over voor $6,7 miljard, omdat zij vooral geïnteresseerd waren in de zakelijke klanten van dit bedrijf. In 2014 nam Verizon voor $130 miljard 45% van het aandelenbelang van Vodafone over in Verizon Wireless. Het succesvolle bedrijf had in 2014 een omzet van $127 miljard met een winst van $9,6 miljard. Het bedrijf telde in 2014 1,77,300 werknemers waarvan vele beschikbaar zijn onder het Verizon telefoonnummer.

De uiteenlopende diensten van Verizon
Verizon zorgt ervoor dat connecties gecreëerd kunnen worden die internationale mogelijkheden voor bedrijven bevorderen en het leven verrijken. Zij ontwerpen, bouwen en bedienen de netwerken, informatiesystemen en mobiele technologieën die bedrijven en overheden helpen bij het vergroten van het bereik, het verhogen van flexibiliteit en het verlengen van de levensduur. Dit gebeurt aan de hand van innovatieve communicatie, informatie en vermaak. Intelligente draadloze, breedbandige en wereldwijde IP-netwerken leveren diensten zoals data-, spraak- en videoproducten. Producten zoals breedband data en video, cloudservices, datacentrum, spraakdiensten op lange afstand in combinatie met lokale diensten, zakelijke oplossingen voor netwerken en veiligheid- en netwerkdiensten vallen hieronder. Voor meer informatie over deze diensten, of om deze diensten aan te vragen kan de klant het Verizon telefoonnummer bellen.

Verizon telefoonnummer
De klantendienst is het bereiken op het Verizon telefoonnummer 00800 0080 0999 voor algemene vragen of vragen over het product of de aangeboden diensten. De klantendienst is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 06.00 tot 23.00 uur. Op de supportpagina heeft de klant enkele mogelijkheden voor verdere hulp. Via een interactieve demo kan de klant bekijken hoe het Verizon Enterprise Center werkt en wat de klant hier allemaal kan doen. In een Pdf-formaat wordt uitvoerig uitgelegd hoe de klant een online account kan starten. Ook in de veelgestelde vragen kan de klant nagaan of de vraag hier wordt beantwoord. Neemt de klant persoonlijk contact op met Verizon, dan reageren zij vaak al binnen 24 uur. Hiernaast is het mogelijk om een chat te openen en zo direct met een medewerker te spreken.

Verizon op social media
Zoals de meeste bedrijven is Verizon Communications ook te bereiken via social media. Hier kan de klant op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en ontwikkelen en is het mogelijk om contact op te nemen met de klantendienst voor eventuele vragen. Verizon Communications is actief op Twitter, LinkedIn, YouTube en SlideShare. Door op de iconen op de website te klikken, wordt de klant direct doorgeleid naar de social mediapagina’s. Heeft de klant een dringende vraag en wil de klant direct en persoonlijk geholpen worden, dan is het Verizon telefoonnummer de beste optie.



Rate Verizon Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *