Telenet Telefoonnummer

Telenet Telefoonnummer

015 66 66 66

Telenet – de geschiedenis
Telenet is in 1996 opgericht en het bedrijf is gevestigd in Mechelen. Het heeft ruim 2288 werknemers. Telenet is een marktleider in het aanbieden van analoge en digitale kabeltelevisie, vaste en mobiele telefonie en breedbandinternet. Het hybride kabelnetwerk van glasvezel en coaxkabel bedekt bijna 61% van België. Het bedrijf biedt zijn diensten aan zowel particulieren als zakelijke klanten in België en een gedeelte van Luxemburg. Voor eventuele vragen van zijn klanten, heeft het bedrijf het Telenet telefoonnummer opgesteld per afdeling.

Het product van Telenet
Het doel van Telenet is om klanten de beste en meest betrouwbare technologie te bieden voor thuis en onderweg. Hiervoor bieden zij innovatieve vaste en mobiele tarieven aan. Ze bouwen voortdurend voort op de eenvoudige tariefplannen die voor mobiele telefonie KING & KONG zijn opgezet, vereenvoudigen met Whop en Whoppa en de bundels van Fluo zijn beschikbaar voor de residentiële en zakelijke markt. Ze spelen in op de totale ervaring, inclusief het multi-screen digitale tv-platform Yelo TV; een supersnel product voor breedbandinternet en een aanbod voor vaste-telefonie. Voor vragen over de producten kan de klant opnemen met het Telenet telefoonnummer.

Telenet telefoonnummer
Voor administratieve vragen kan het Telenet telefoonnummer gecontacteerd worden op 015 66 66 66 en gekozen worden voor optie 1. De klant heeft hier de keuze uit de opties; 1: je openstaande saldo raadplegen, 2: Kopie van je laatste aanrekening, 3: Telenet medewerker spreken. De openingsuren zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Op zon- en feestdagen zijn de lijnen gesloten. Voor technische vragen kan het nummer 0800 66 016 gecontacteerd worden en dit nummer is 24 uur per dag beschikbaar zonder wachttijden. Het opzeggen van een abonnement kan op 0800 66 350 van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag en zon- en feestdagen zijn de lijnen gesloten.

Online help
In de Online Hulp is het mogelijk om zelf op zoek te gaan naar antwoorden op vragen. Zo geeft het antwoord op vragen als ‘Hoe stel ik mijn Telenet mailbox in’, vind je informatie over ‘Handleidingen en installaties’, ontvang je ‘Hulp bij het instellen van mijn mobiele telefoon’ of ‘Vragen over je digicorder of afstandsbediening’, hulp bij ‘Een vraag over YeloTV op je smartphone of tablet’ en ‘Hoe stel ik mijn wifiverbinding in’ en kan je altijd gebruik maken van Telenet Support-app: altijd hulp op zak. Op het Telenet Community forum kunnen klanten elkaar helpen met tips en weetjes over Telenet-producten. Via ‘Mijn Telenet’ beheer je zelf je eigen Telenet-diensten en online kan je zelf je eigen verhuizing regelen. Heeft de klant een btw- of ondernemingsnummer dan kan deze klant terecht op de Business-pagina. Lukt het de klant niet om op deze manier een antwoord te vinden op een vraag, dan kan het Telenet telefoonnummer worden gebeld.



Rate Telenet Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *