Scarlet Telefoonnummer

Scarlet Telefoonnummer

02 275 27 27

Het begin van Scarlet
Scarlet is naast een provider in telecommunicatie ook een aanbieder van internetservices en vaste en mobiele telefonie. De internet- en telefoniediensten zijn in 1992 al gestart in Nederland, terwijl het pas in 1997 in België werd aangeboden. Ook in Curaçao, Luxemburg en Sint Maarten worden sommige diensten aangeboden. In juni 2014 is de naam Scarlet in Nederland veranderd naar Stipte, wat in januari 2016 weer werd overgenomen door Fiber Nederland. Het bieden van een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en een goede klantenservice, zijn diensten waarop het bedrijf trots is. De uitstekende klantendienst is te bereiken op het Scarlet telefoonnummer.

De drie diensten van Scarlet
Internet, vaste telefonie en digitale televisie maken onderdeel uit van Scarlet Trio; een eenvoudig en voordelig aanbod. Het aanbod voor digitale televisie bestaat uit 27 kanalen die de kijker een uitgebreid aanbod geeft om programma’s te kijken. Bestelt de klant een tweede decoder, dan is het mogelijk om een tv-programma op 2 televisies tegelijkertijd te kijken. Opnemen, pauzeren en terugspoelen zijn functies die hier standaard bij geleverd worden. Daarnaast kan de klant kiezen uit een ruim aanbod aan films. Dankzij VDSL-technologie kan de klant maximaal gebruik maken van de internetverbinding die het bedrijf levert met onbeperkte downloadvolume. Downloaden is beschikbaar met snelheden van 30 Mphs en uploaden met 4 Mphs. Bellen naar alle vaste nummers is op weekdagen beschikbaar tussen 16.00 en 08.00 uur en in het weekend is dit onbeperkt. Via de klantendienst kan de klant altijd vragen stellen over de producten van het bedrijf op het Scarlet telefoonnummer.

Scarlet contacteren
De klantendienst is bereikbaar op het Scarlet telefoonnummer 02 275 27 27. De lijn is geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur. Op zon- en feestdagen is deze dienst niet beschikbaar. De klant kan een bestelling plaatsen door gratis naar het Scarlet telefoonnummer 0800 84 000 te bellen of online het contactformulier in te vullen. De klant kan ook zelf proberen om problemen op te lossen of eigen vragen te beantwoorden in het gedeelte ‘veelgestelde vragen’ van de website.

Uw lijn uitproberen
Niet alle producten zijn altijd beschikbaar op het woonadres van de klant. Dit is gemakkelijk te controleren op de website van Scarlet. Zo meldt de klant zich nooit aan voor een product waar de klant geen gebruik van kan maken. Op de website van Scarlet voert de klant in of hij/zij in een appartement of huis woont en wat de postcode is. Aan de hand van deze gegevens kan Scarlet bepalen of bepaalde diensten bij de klant beschikbaar zijn. Natuurlijk kan de klant ook altijd contact opnemen met het Scarlet telefoonnummer, maar dit vormt een uitstekend alternatief op de momenten dat de klantendienst niet beschikbaar is, zoals op zon- en feestdagen.

Rate Scarlet Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *