Proximus Telefoonnummer

Proximus Telefoonnummer

0800 55 800

Het profiel van Proximus Groep
Het telecombedrijf Proximus is voornamelijk een Belgische leverancier van telefonie, internet, televisie en ICT-diensten. Zij bieden altijd en overal toegang tot top kwalitatieve digitale diensten en data via vaste en mobiele netwerken. Het bedrijf is ook actief op internationale markten en biedt een breed aanbod van multimedia. Om het fundament te leggen voor duurzame groei, investeert het in toekomst vaste netwerken en innovatieve oplossingen. Hiervoor heeft het bedrijf uiteraard ook een grote klantenkring nodig die gemakkelijk het klantvriendelijke Proximus telefoonnummer kan bereiken.

In 1992 verving de naam Belgacom nv De RTT (Regie voor Telegraaf en Telefoon). Twee jaar hierna lanceert Belgacom het mobiele netwerk van Proximus. Kort hierna neemt Belgacom Mobile de verantwoordelijkheid hiervoor over. Zelf behoudt Belgacom 75% van de aandelen. Proximus zal in 2002 de eerste mobiele operator worden van België die internettoegang via GPRS biedt aan zijn klanten. In 2005 is het de eerste mobiele aanbieder van 3G-diensten aan het grote Belgische publiek. In 2006 behoort Proximus volledig tot Belgacom nadat zij de laatste 25% van de aandelen overkopen. 2004 is het jaar dat Proximus het 4G-netwerk voorstelt aan zijn klanten in België en Tang in Luxemburg. De jaren hierna lanceert het aantrekkelijke mobiele tariefplannen: smart voor de smartphone en easy voor de traditionele mobiele telefoon. In 2005 besloten aandeelhouders dat de bedrijfsnaam Belgacom veranderd moet worden in Proximus. De Proximus Groep omvat de filialen Scarlet, Tango, BICS en Telindus Internationaal.

Het product van Proximus
Het doel van Proximus is om mensen permanent in contact te houden met de wereld zodat zij beter kunnen leven en slimmer kunnen werken. Ze bieden oplossingen die hun leven vergemakkelijken en hen toelaten om efficiënter en effectiever te werken. De producten die het bedrijf voor particulieren te bieden heeft, is uitgebreid. Zo bieden ze abonnementen voor een vaste lijn. Voor mobiel kan de klant onder andere GSM- en smartphone abonnementen afsluiten, prepaidkaarten kopen, Pay&Go kaart online herladen en kiezen uit verschillende roaming opties. Verschillende internetopties voor thuis en mobiel zijn beschikbaar, terwijl de klant voor televisie kan kiezen uit Proximus televisie abonnement, voetbal & andere sporten, series & films en boeketten & passen. De klant kan online of in de winkel gsm-toestellen, tablets, accessoires, tv, internet, een mobile coverage extender en vaste telefoontoestellen kopen. Zakelijke klanten kunnen kiezen uit Bizz-Packs, GSM-abonnementen, surfen op het internet en onderweg, documenten op ieder toestel en bereikbaar blijven op een vaste lijn. Het Proximus telefoonnummer is beschikbaar om vragen te beantwoorden over al deze diensten.

Proximus telefoonnummer
De klant heeft drie opties om de klantendienst te contacteren. Ten eerste kan de klant bellen naar het gratis (vanuit België) Proximus telefoonnummer 0800 22 500 en vanuit het buitenland naar 0032 475 15 60 00. De openingstijden voor technische vragen zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week. Een gestolen of verloren kaart kan op ieder moment van de dag geblokkeerd worden. Algemene vragen worden beantwoord van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur. Op feestdagen zijn de lijnen gesloten. Ten tweede kan online een contactformulier ingevuld worden en neemt de klantenservice contact op met de klant. Als laatste kan de klant langsgaan bij één van de verkooppunten of in een Proximus Center.

Proximus op social media
Het bedrijf is op verschillende social media te volgen. Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes via Facebook, Twitter, YouTube of het eigen forum van Proximus. Voor vragen die direct over de account van de klant gaan, kan de klant het beste contact opnemen met het Proximus telefoonnummer.



Rate Proximus Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *