KPN Telefoonnummer

KPN Telefoonnummer

+31 70 446 6300

KPN
KPN is één van de grootste telecommunicatiebedrijven die in Europa is gevestigd. De KPN-groep bevat zeven grote dochterondernemingen: Telfort, Simyo, Base, Getronics, E-Plus, XS4ALL en Planet Internet. Het bedrijf is naast België ook actief in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Het is in 1989 opgericht en voorziet ondertussen West-Europa van mobiele en vaste telefoonaansluitingen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland, Den Haag. Sinds de oprichting is het bedrijf uitgegroeid tot meer dan 18,494 medewerkers, waarvan een groot deel te bereiken is via het KPN telefoonnummer waarop de klantendienst de klanten graag te woord staat. KPN had in 2015 een omzet van €7,01 miljard en een winst van €524 miljoen. KPN is met dochteronderneming BASE de derde aanbieder van mobiele telefonie in België.

Het netwerk van KPN
KPN levert telecommunicatie en ICT-diensten en biedt vaste en mobiele telefonie, internet en televisie aan consumenten. Zakelijke klanten kunnen complete telecommunicatie- en ICT-oplossingen verwachten. Wereldwijd biedt het aan verschillende operators wholesale-netwerkdiensten. Het bedrijf werkt actief aan de introductie van het internet, IPTV en DTTS. Tegenwoordig biedt het KPN compleet, Alles-in-1 en mobiel bellen. Voor uitgebreide informatie over de producten en diensten die het bedrijf te bieden heeft, kan de klant het KPN telefoonnummer contacteren.

KPN telefoonnummer
KPN meet de klanttevredenheid op verschillende niveaus: op merk en dienst, specifieke klantevents zoals levering, service en feedback en op contactmomenten. Hierdoor kan het bedrijf feedback over de hele keten structureel in kaart brengen en analyseren. Om ervoor te zorgen dat de klant tevreden is, zijn verschillende KPN telefoonnummers opgezet die verbinden naar verschillende afdelingen. Zo kan de klant direct contact opnemen met de afdeling die hij/zij nodig heeft. Op de website www.kpn.com kan de klant de regio kiezen waarmee de klant contact wil opnemen met de klantendienst. Verder kan de klant een e-mail sturen naar sales@kpn-international.com.

KPN – alternatief contacteren
Zoals tegenwoordig ieder groot bedrijf, is ook KPN te bereiken via social media. Via Facebook en Twitter kan de klant gemakkelijk op de hoogte blijven van ontwikkelingen die zich in het bedrijf afspelen en nieuwe producten die in de toekomst uitgebracht worden. Hiernaast heeft het bedrijf een forum beschikbaar waar klanten vragen kunnen stellen. Voor directe antwoorden kan de klant een vraag stellen aan de Virtual Agent of zelf zoeken naar een antwoord tussen de veelgestelde vragen. Kan de klant het antwoord online niet vinden, dan kan de klant altijd het KPN telefoonnummer contacteren. Voordat de klant contact opneemt, is het verstandig om eerst te registreren voor MijnKPN. Alle geregistreerde klanten worden binnen 24 uur hulp geboden.



Rate KPN Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *