ING Telefoonnummer

ING Telefoonnummer

02 464 60 04

Een stukje geschiedenis van de ING
De voormalige bank ‘Bank Bruxelles Lambert’, die in 1975 is opgericht, maakt sinds 1998 deel uit van de ING Group. ING Group is een Nederlandse financiële instelling die in 1991 is ontstaan door een fusie van de Nationale Nederlanden en NMB Postbank Groep. ING staat voor Internationale Nederlanden Groep. ING Belgium is een dochteronderneming van de ING Group. In 2011 had ING Belgium 11.576 werknemers waarvan een groot gedeelte deel uitmaakt van de klantendienst. Om zijn klanten goed te woord te kunnen staan, heeft het bedrijf verschillende ING telefoonnummers opgezet.

Bankieren gemakkelijk gemaakt
ING biedt zijn klanten een uitgebreid aanbod aan diensten; van zichtrekeningen en creditcards tot internetbankieren en online betalen. Een gratis online rekening, klassieke rekening en jongerenrekening behoren tot de zichtrekeningen die er beschikbaar zijn. ING Visa Classic, Flexibele kredietkaart en de ING Master/Card Gold behoren tot de creditcards. Bankieren is beschikbaar gesteld om op een smartphone of tablet te doen door de app te downloaden. Hiernaast is het mogelijk om eenvoudig en snel terugkerende betalingen te doen via overschrijving, een doorlopende opdracht en Zoomit. Meer informatie over de verschillende diensten en producten die beschikbaar zijn, kunnen door de klantendienst worden verstrekt. Zij zijn te bereiken op het ING telefoonnummer.

Help en contact
ING begrijpt hoe belangrijk het is om klanten te helpen bij vragen en problemen. Daarom heeft het de klant verschillende opties gegeven om contact op te nemen. Allereerst vindt de klant op de website een overzicht van diensten die online te regelen zijn. De klant kan een app downloaden op de smartphone en zo overal en altijd bankzaken regelen. Wil de klant telefonisch spreken met een medewerker, dan is het mogelijk om het ING telefoonnummer te bellen op 0032 2 464 60 01. Een afspraak kan gemaakt worden op een kantoor dat het dichts bij de klant ligt en adressen en openingsuren zijn te vinden op de website. Verder kan de klant zelf proberen om het probleem op te lossen of een antwoord te vinden op vragen door de veelgestelde vragen op de website te bekijken. Onderwerpen zoals ‘Hoe veilig is online en mobiel bankieren’, ‘Wat is een IBAN-nummer’ en ‘Wat is de betaallimiet van mijn bankkaart’ komen hier aan bod. Verder kan de klant het bedrijf volgen op Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes.

Suggesties, klachten en frauduleuze e-mails
ING gaat concreet met uw mening aan de slag. Heeft de klant een suggestie over hoe de service of dienst verbeterd kan worden, dan kan dit via de website ingevoerd worden. Is de klant niet tevreden, dan kan dit via de website worden gemeld. Het is gemakkelijk en snel en de klant ontvangt binnen 8 werkdagen een antwoord. Betreft de klacht bankzaken, dan kan ook gebeld worden naar het ING telefoonnummer 0032 2 464 60 01 en gaat het om verzekeringen, dan mag 0032 2 407 70 00 gecontacteerd worden. Uitgebreide informatie over verdachte e-mails en telefoongesprekken vindt de klant op de website. Hier wordt aangegeven hoe deze e-mails en telefoongesprekken herkend kunnen worden, zodat de klant zijn/haar gegevens veilig kan houden. Verdachte e-mails kunnen doorgestuurd worden naar [email protected] Ook kan de klant het ING telefoonnummer bellen voor meer informatie.

Rate ING Telefoonnummer!
Rate this post

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *